*   >> Lese Utdanning Artikler >> holidays >> christmas

Duften av Advent Roses

"Children nå fortelle meg, som ønsker å gi Lille Jesus en gave?» Spurte Maria lærer.

"jeg vil ha." Joe løftet hendene.

" Jeg vil ha "litt Esther også rakte hånden.

" Teacher Jeg har en vakker gave "lovet Eddy.

Maria læreren forklarte studentene om 'Advent' i Religion klassen. Hun lærte Religion til studenter som studerte i karakterer 04:57. Det var bare tjue Christianstudents blant rundt 300 barn som studerer i disse karakterene i at kristen skole drevet av misjons Sisters. De andre var hinduer og noen muslimer.


Maria lærte de kristne i en egen klasse. Siden det ble undervist av tidsplan timer, gjorde Utdanning myndigheter ikke tvil om det.

"Advent er en tid for å huske Jesu Kristi fødsel. Jesus ble født som en baby som hadde med seg gaver av glede, håp, fred og kjærlighet. Gjennom sesongen av advent, barn, kan vi lære ikke bare om Guds store gave gitt til oss gjennom Jesus Kristus, men også om jul, en tid for å huske å dele vår kjærlighet til andre. Vi bør dele kjærligheten mellom venner, familier og til og med fremmede spesielt i løpet av denne sesongen ...

"

Maria foreslo en blomsterbukett som skal presenteres til Little Jesus på julenatten. Enhver handling av kjærlighet vil være vakker rose blomst. Maria forklarte hvordan de kan samle roser gjennom sine aktiviteter av kjærlighet.

Hun fortalte dem hvordan de kan også tilby gaver til Jesus som de tre konger besøkte Jesusbarnet i krybben med gaver av gull, myrra og virak. Everyday hun minnet i klassen om det. Barna ville fortelle sine gjerninger kjærligheten de hadde gjort hjemme, i klassen, blant sine venner og så videre.


"Lærer, jeg hjalp min mor i vaske- og viste min kjærlighet" sa Amali stolt.

"Jeg delte sjokolade moren min ga meg med Murugan og fortalte ham at vi kommer til å feire Jesu fødsel som elsker oss alle". Når Jesintha fortalte denne klassen så på henne som en heltinne.

En annen dag Sam fortalte hvordan han hjalp en tigger med lommepenger hans mor gav ham. Læreren merket en rose blomst i Sam navn.

Hverdags barna fortalte om sine gjerninger kjærlighet og samlet mye av rose blomster å gi til Baby Jesus på julaften.

Små gjerninger av kjærlighet fra de små hjerter virkelig oppmuntret Maria lærer veldig mye. Hun takket Herren for å gjøre henne et instrument av kjærlighet til å veilede de små barn.

Hun husket alltid Jesu ord. "La de små barn komme til meg, og hindre dem ikke; fo

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.