*   >> Lese Utdanning Artikler >> money >> marketing advertising

Rock & Roll In kirke

. Hvorfor er det noen kirker har gamle tid salmer og andre haveseveral gitarer, trommer og andre typer instrumenter thatweren't i kirker tjue pluss år siden? Er vi gettingaway fra hva en kristen kirke bør være, og danner noe annet som kanskje ikke er akseptabelt for Gud i dag? Jeg vet at noen konservative kirker som aldri lar anythingbut et piano og et kirkeorgel for musikken sin. De synger de gamle tid salmer (fra da jeg var barn i kirken), ofwhich mange er fortsatt vakker og virkelig nostalgic.Other kirker tillate de fleste noen musikkinstrument.

Christiansongs av nye kristne artister i dag er spilt og sungas godt. Jeg må innrømme at noe av musikken som er populær er virkelig vakker, og berører hjertet mitt. En øvelsene er "Jeg kan bare forestille seg" av MercyMe. Den beskriver whatwe vil føle når vi står foran Jesus en dag. Det gir meg gåsehud hver gang det spilles! Det er manymore vakre kristne sanger som er ute akkurat nå som well.Do du noen gang føle Herrens nærvær i deg på churchwhen du synger? Ifølge Bibelen, synge andpraising Herren er det han elsker for oss å do.

Here er et vers fra Bibelen som snakker om David: Og David og hele Israels hus lekte for theLORD på alle slags instrumenter laget av gran tre , evenon harper, og på harper og trommer og på kornetter, og på cymbaler. 2 Samuel 6: 5It virker som det var litt av en samling av instrumenter jeg kan ikke huske noen trommer som er nevnt i Bibelen, ble butcymbals nevnt og trommer som ligner på ambourines. Harper ble strengeinstrumenter som weremade ut av en flat tre box.

I virkelig tror at når du er i kirken og praisingthe Herren med sang, spiller det ingen rolle hvilken stil det ISAS lenge du er glad i å gjøre det. Singing føles goodand gjør hjertet glad for at Gud elsker oss, og på samme tid du er å takke Gud for alt han har gjort og fortsetter å gjøre. Synge høyt er en perfekt utgivelse! Artikkelen er skrevet av Verona Raymond.

Anmeldelser

Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.