*   >> Lese Utdanning Artikler >> society >> legal

Freedom of Religion, med unntak for ikke-kristne ....?

Over hele landet, en av de største kontroversielle saker blir snakket om, er over spørsmålet; "Er Amerika en kristen nasjon?"

De fleste spørsmål av denne art kom som anti-Obama-ist hevdet at Mr. O var en muslim som ønsket å kjøre kristne ut av landet, og at islam ønsket å ta over Amerika. Jeg har også sett andre rykter om "Gaia religioner" som ønsker å gjøre unna med kristendom, selv om det ikke har sirkulert så mye. Med et mindretall av ekstremistiske muslimer i utlandet, er det bundet til å være en gjeng ekstremistiske kristne her i statene.


Og hva skjer når to religionene bestemme at alle deres problemer er et resultat av den i andre religioner handlinger ?. .. Komplett galskap, det er det. Verken side har en logisk debatt for hvorfor de føler seg som de gjør, heller ikke de holde noen empiriske bevis for hvorfor den andre er galt, og burde bli slokket. Likevel begge sider synes å føle at de bør fordømme alle som ikke følger deres tro, til nådeløs forfølgelse i livet og ild og svovel i etterlivet. Hva en varm og glad gjeng de er ...


Ikke misforstå, jeg er ikke ned med mindretall av ekstremistiske i enten muslimer eller kristne samfunn, selv om jeg er verken mot muslimer eller kristne som en hel. Det er noen få utvalgte personer som bruker disse bestemte trosretninger i ugunstige måter, og jeg ville ikke tankene veiver dem i hodet med en gren fra etterretnings treet. Likevel, som et åpent sinn, og heller samvittighetsfull person, jeg foretrekker å faktisk kontrollere og følge sannheten i alle mulige situasjoner.

Jeg er eklektisk-hedensk meg selv, så jeg kan ikke si jeg er enig med noen av de mer populære religioner i verden, men jeg ville feste seg for dem akkurat som jeg ville feste seg for min egen religion. Jeg lærte denne store og kraftige, fra vår kjære grunnlov og grunnlovsfedrene, som setter til side sine personlige holdninger, og laget spesielt sørge for å ekskludere noen fordømte religiøse tekster fra det papir.

Det er klart at fra stiftelsen of America, som ingen spesiell sekt skulle herske over hele nasjonen, da, nå eller aldri.

For de som hevder det sjelden bruk av "gud" er alt som trengs for å hevde nasjonen kristen, er det viktig å tenke på den kristne religion, og det er behov for å indusere klostre eller pakter med den kristne Gud. Først og fremst for å kreve innsats for noe, må det annonsert at det er slik, og Jesus som Guds sønn, må påberopes i teksten. Uten at spesifikke krav, er det ikke-binde

Page   <<       [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.