*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> destinations

Ting å oppleve på en all-inclusive tur til Cuba

Å ta en ferie til en all-inclusive resort på Cuba kan bli en ny opplevelse for mange. Her er en dagbok redegjørelse for hva du kan forvente.

Dag 1 var en non-event som vi bare kjørte til Marriott-hotellet i Toronto i prep for en tidlig avreise neste morgen. Vår eneste problemet var å måtte kjøre sakte bak et par snowplows for hva syntes alltid.

Dag 2 startet også med en rask avgang fra Marriott til Pearson flyplass takket være en stor bussjåføren, men da ting forandret når vi nådde flyplassen.

Innsjekk med Air Canada var fint med en veldig vennlig, hjelpsom vertinne, men da vi traff sikkerhet.

Mens jeg seilte gjennom prosedyren meg selv det syntes det var min kones tur til å bli bokstavelig trakassert av sikkerhetsstyrkene. Hun ble ransaket, skannet, og måtte fjerne skoene mens de ble skannet separat. Da hennes tilfelle ble penslet for eksplosiver og til slutt hennes tannkrem og munnvann ble konfiskert som mistenkelig, men de korketrekker og store tå Clippers fikk lov til å passere demonstrere hvor absurd hele denne prosessen har blitt.

Air Canada insisterte vi ankommer 3 timer for tidlig for vår 7am avreise ennå etter å ha gått om sikkerhet prosessen og har betalt for billetter executive klasse vi oppdaget Maple Leaf salongen vi fikk lov til å bruke i stedet for å sitte i timevis ved porten var stengt.

Flyet til Cuba var fint. Den in-flight frokost omelett var iskald, men mannskapet var munter og kaffen var varm.

Da vi ankom i Cuba var det bare to par går til Sandals Resort så vi alle ble satt i drosjer og hadde en flott tur lengden av øya til ferie forbi flere antikke biler enn noen person kunne se i en levetid.

Vi ble fortalt at vi ville bli sjekket ved innreise for medisinsk og skikker, og hvis vi ikke har riktig forsikring vi ville ha til å kjøpe den her. Ingenting av dette skjedde. Ingen gidder oss i det hele tatt. Vi seilte gjennom og var på vei til feriestedet.

Sandaler sjekke inn var lett og fordi vi booket concierge rommet vi fikk ekstra perks for oppholdet

Jeg har noen kommentarer til Sandals så langt, er de:.

- kaffen er så sterk at du kan stå på den

-. sengene er så hardt de keramiske gulv ser mer innbydende

-. maten er annerledes enn vi er vant til, men det er fortsatt god. Da jeg ba om poteter å gå med min kylling til middag uansett, ville jeg få pasta.

- De annonserer at de har satellitt-TV, noe som er sant, m

Page   <<       [1] [2] [3] [4] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.