*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> europe

Min tur til France

Uken vi besøkte Frankrike

Jeg har travel bug og det meste av mitt voksne liv har jeg hatt det. Jeg har aldri fått mange sjanser til å reise når mine barn var små. Den allmektige dollaren ikke gå langt tilbake da. Nå i mine eldre år har jeg reist mye mer og elsker opplevelsen av hva som er rundt neste hjørne for meg å se.

I år har jeg ønsket å besøke Europa. Jeg hadde alltid ønsket å se landet og kulturen. For tre år siden fikk jeg endelig min sjanse.

Partneren min jobb var å bringe ham til Frankrike for en bedrift møte og ble fortalt at han kunne bringe meg sammen. Jeg var så spent på å tenke endelig min europeiske drømmen skulle bli en realitet.

Min eneste bekymring var flyturen. Jeg liker virkelig ikke å fly, men det er den eneste måten jeg kunne gå, så vi gikk til Nice! Nedenfor er et bilde jeg tok ut mitt vindu i flyet. Det er de franske Alpene. De ble pusten tar for å si det mildt. Jeg stirret ut vinduet fra Nice til Paris. Jeg kunne nesten ikke ta øynene av severdighetene jeg inntok fra vinduet mitt sete.

På østkysten i USA vi ikke har fjell som disse. Dette var en opplevelse som tok pusten fra meg. Jeg hater å fly, men jeg elsker å se ut når jeg er der oppe. Så vakkert!

Min mening av Frankrike var fantastisk! Jeg vet de franske egentlig ikke bryr seg for amerikanere, men jeg hadde ingen problemer i det hele tatt. Alle var veldig fint i Nice ... lol .. Jeg hadde et par dager av meg selv som min partner var i møter og kunne ikke være med meg i løpet av dagen, så jeg måtte holde meg selv opptatt.

Jeg ønsket desperat å gå til Italia, det var bare noen få miles away, men charterbusser og private turer ville ikke ta bare én person, det måtte være minst to i partiet. Jeg snakker ikke fransk så var redd for å ta toget av meg selv for at jeg ikke ville gå tapt for alltid i Frankrike. Så jeg gikk aldri, men jeg fikk gå promenaden langs hele stranden.

Dette var på toppen av en ås med utsikt over Nice og dens halvmåneformet strand. Så vakkert det var. Jeg gikk for miles å nå denne bakken, men det var så avslappende og vakker.

Jeg stoppet underveis for å sitte på stranden og drikke en cappuccino. De hadde kurvmøbler med små bord og stoler rett på stranden. Det må være den beste kaffen jeg noensinne har drukket. Jeg satt der for langs tid å overbevise meg selv at jeg virkelig var i Europa.

På min vandring tilbake til hotellet jeg stoppet på det åpne markedet, hvor de solgte alt fra kry

Page   <<       [1] [2] [3] >>

Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.