*   >> Lese Utdanning Artikler >> holidays >> weddings

Hvordan skrive den beste bryllup Speech

Gud talte, og han var lei seg for det han hadde gjort og sagt. Kjærlighet feiler aldri. "(Maine)

" I desember i fjor giftet jeg meg med min mann skilt etter mange år. Gud er så god. Han har også velsignet oss med vår første nye hus som vi flyttet i desember også. Ekteskapet er fantastisk, men fallgruvene som vi levde på en måte minner oss om at vi aldri kan slutte å be for bryllupet vårt, fordi vi har en fiende som forsøker å stjele, drepe og ødelegge. Pris Herren. "(Florida)

" Herren har gjenopprettet min ekteskap brutt.

Jeg takker Gud for dagen, han ledet meg gjennom Internett til å fryde Ministries. Deres tjeneste har vært til stor hjelp for meg i min stå for mitt bryllup. Herren har vært bra for meg fordi på mange måter. Min mann kom til Herren ved bønnens kraft. Jeg ba hver dag og hver natt til Herren for livet av min mann og jeg ber om at hver meter vil aldri gi opp. Kampen kan virke lang og hard, men etter hvert vil du oppdage, som jeg har gjort alt det du går gjennom akkurat nå vil styrke ditt forhold til Herren og gjenopprette alt som er brutt i livet ditt. Gud helbreder ekteskap onde.

"(Florida)" Min mann fortalte meg at han fortsatt er forelsket i meg! En annen domstol dato kom og gikk. Jeg også sa forrige uke at det ville avbryte skilsmisseforhandlingene, og vi snakket om ham å komme hjem! Endte å ringe sin advokat i går og cancelingeverything.

"Min fortapte sønn har kommet tilbake til meg. Situasjonen blir brukt til ære for hans navn. Min fortapte sønn har spurt om min tilgivelse og vil ha oss til å starte på nytt. Han ønsker Gud i sitt liv, og at vi er To Gud være den herlighet Han er så trofast bønn.. "(Sør-Afrika)

" Praise Gud, jeg gir min mann.

Gud ville ikke la meg, selv om nesten hver dag jeg spurte ham om å gi meg tillatelse å slippe taket. Han lovet meg at min mann ville være med ham, og jeg stakk til dette løftet. Gud var trofast, og han så meg gjennom disse vanskelige tider. I dag er mitt hjem, min mann og mine barn, gå i kirken med oss , og er i endring. Takk, Jesus. »(Virginia)

" Min mann kom tilbake til oss for Thanksgiving. Lovet være Jesus og hans hellige navn. Vår Herre holder sine løfter. " (Pennsylvania)

"Pris Gud for Hans Ord, og takk Gud for Rejoice Ministries hjalp meg å" stå "under vår separasjonen.

Etter 32 års ekteskap, ba meg om å gå. Pris Herren, jeg er kommet "hjem" og min mann og meg til kirken og be sammen. Det er fortsatt mye arbeid for å gjenopprette troen og til

Page   <<  [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.