*   >> Lese Utdanning Artikler >> holidays >> weddings

Koble med Gud og kjære når livet Skiller You

av forbindelse med Gud er opphold kraft som overvinner negativitet og genererer trygghet for å bli skilt. Hva ville resultatet dersom tenkning og tro på dem som er adskilt av tid og rom være som om hver person husket at Gud er involvert i sine relasjoner og vedlikeholder den forbindelse? Vurdere disse situasjonene: Frustrerte fruer og Utro ektemenn blir forvandlet Glad, blir oppfylt Gift CouplesA ekteskap et samarbeid mellom tre personer - Gud, en mann og en kone - for å fremme og skape liv.

Dysfunksjonelle familier Bli en spennende og kjærlig sted å GrowImagine hver familie tid som deling kjærlighet og personlig oppmerksomhet som er avhengig av Guds nåde til å vokse dypere i kjærlighet og service til hver other.Shallow Bekjente erstattes med hjerte-filt FriendsVisualize hver vennskap som en gi og mottak av hengivenhet, tillit og omsorg mellom to mennesker, velsignet av Guds kjærlige tilstedeværelse og kindness.

Neighborhoods av Frykt og Apati forvandles til fellesskap hvor det er et trygt sted å bo og VisitEvery nabolaget og lokalsamfunnet blir et levende nettverk av mennesker med det formål å betjene og hjelpe hverandre. Nå merke til at hvert av disse fire situasjoner begynner med en tanke og et bilde av hva som kan være, ikke hva som kan være på det nåværende tidspunkt. Den første "hvordan å koble" begynner med å tenke på mulighetene - hva kan be.How å bygge troen av å være forbundet med Gud og OthersConsider analogi av et bibelsk skrift, er et tau av tre tråder eller ledninger tøft å bryte.

Alle forhold som du har involverer deg selv som Strand 1; en annen person eller gruppe av personer som Strand 2 og Gud, som Strand 3. Alle tre strenger er viktig. Du er ansvarlig for å hedre alle som er involvert i dine relasjoner. Du gjør dette ved å huske og respektere hver person. Vi er aldri alene, siden Gud er alltid til stede. Remembering er den andre nøkkelen. Huske oppnås ved repetisjon. Den samme tanken, når gjentas ofte nok og med følelser, blir en vane å tenke på. Som vane blir en tro, noe som fører til følelser og ber atferd.

Som nevnt ovenfor, over tid på å tenke positivt og da husker vil skape troen på å være koblet til Gud og andre people.Here er en måte at jeg har vært i stand til å verdsette min kone for mer enn 20 år. Nå, jeg er ikke perfekt, men hemmeligheten jeg oppdaget er å huske min kone på en svært positiv måte, inkludert hva hennes navn betyr. Min kones navn er Cheryl og hennes navn kommer fra det latinske: Fylt med skjønnhet og ynde. Hvordan

Page   <<  [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.