*   >> Lese Utdanning Artikler >> money >> marketing advertising

I & amp; # 039; m bare en enkel mann med et enkelt syn på livet: Jeg kan bare være fornøyd når jeg & amp; # 039; ve Touched Livet

Lovet være Gud og vår Herre Jesus! Kristus! I sin store barmhjertighet har han gitt oss ny fødsel til et levende håp ved Jesu Kristi oppstandelse fra de døde. 1 Peter 1: 3

Hvordan kan jeg elske andre hvis mine øyne er bare på meg? Hvordan kan jeg peke på Gud hvis jeg peker på meg? Og enda verre, hvordan kan noen se Gud hvis jeg fortsetter å lufte mine egne halefjær? Jesus har ikke rom for hakker bestillinger. Hans ord sier "Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er snill. Det misunner ikke, den skryter ikke, det er ikke stolt "Kor 13: 4.


positivitet er en god kvalitet for forkynnere og høyttalere fordi hvem deler sine tanker med Publikum vil overbevise dem som han selv virker overbevist.

Husk at Gud vil at du skal være lykkelig, sunn og velstående. Lytt til deg selv. Gjør ting som gjør at du føler deg glad inni og du vil sannsynligvis aldri gjøre en annen feil. Glem hva andre mener. Det er ikke lett, men det er nødvendig. Vær stolt av hvem du er og hva du har oppnådd.

Det viktigste spørsmålet er, er du lykkelig? Så det er det som virkelig teller

Hvordan kan jeg elske andre hvis mine øyne er bare på meg? Hvordan kan jeg peke på Gud hvis jeg peker på meg? Og enda verre, hvordan kan noen se Gud hvis jeg fortsetter å lufte mine egne halefjær? Jesus har ikke rom for hakker bestillinger. Hans ord sier "Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er snill. Det misunner ikke, den skryter ikke, det er ikke stolt "Kor 13: 4.



Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.