*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> australia new zeal

Tales From The Outback - Del 3 .....

Mandag 18. - Neste stopp for tur med nye guide Bryce, den beste av dem alle. Vi reiste i en 4WD for hele 3 dager. Startet i Litchfield National Park på Florence Falls, der vi gikk for en svømmetur under fossen. Veldig Timotie shampoo annonsen ser ting. Deretter dro vi til Buley Pools som var flere jettegryter som vi svømte i. Etter lunsj gikk til Mary River og hadde en 2 timers krokodille cruise hvor vi så tonn freshies og Salties, de største 5 meter.

De ble basking på bredden, og vi fikk så nær, og de er utrolig raske kjører i vannet, ville du ikke ha en sjanse hvis de gikk for deg. De er fantastiske skapninger skjønt, så fascinerende. Slo tilbake på leir og gikk til baren

Tirsdag 19. mai -. Gikk til Kakadu National Park og gikk til Ubirr og så noen Aboriginal bergkunst, og deretter gikk til et utsiktspunkt over skogene, flod og steiner. Det er noen steiner der Paul Hogan stod i "Crocodile Dundee" svinge tauet for å gjøre en "telefon".

Slo leir ved Jaburu og kunne høre dingoes hylende om natten som var flott, de høres akkurat ut som ulver. Neste dag dro vi til Jim Jim faller, gikk ned til bunnen som var livsfarlige over steinene, men gutta hjalp oss ut og reddet meg fra å bryte halsen min. Det var definitivt verdt det, fikk vi til å svømme under de vakre fossefall og sole seg på steinene. Det var en python krøllet opp på fjellet ved fossen rett av oss, men det gjorde ikke bryr seg om oss. Vi kjølt der i et par timer, så det var oppløps tilbake til Darwin.

Gruppen alle møtte opp for middag og drikke på kvelden på 'The Vic ", og vi hadde en flott kveld dans unna. Var egentlig ganske trist å si farvel til alle på slutten da det var som en liten familie. Flott tur skjønt

Lørdag 23. mai -. Vært i Darwin et par dager, og varmen er trykkende. Minst har jeg fått unna fluene i Alice Springs, men nå er det massevis av firfisler.

Jeg ligne en spedalsk etter å ha blitt spist levende på tur, selv om jeg sprayet liberale mengder 100% DEET frastøtende på, og at ting er som maling stripper så Gud vet hva det gjør med huden - åpenbart firfisler ikke bryr seg. Kan ikke stoppe skrape, jeg vet det er ille, men gud det føles godt å klø dem. Uansett, møtte opp med scouse Paul fra Melbourne som han har vært i Darwin for 2 uker venter for meg å komme hit, så vi treffer stranden markedene igjen med Nicky og Narmin fra turen.

Det er det beste markedet jeg har vært på; det er tonnevis av boder som selger smykker, krystaller, didgeridoos, pyntegjenstander, ma

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.