*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> destinations

My First Guiding Tour i Skottland For en italiensk Group

redje dag var mest for sightseeing, den eneste andre stopp var å finne hvor den skotske røkt laks var gjort. Det var ganske interessant å se prosessen, men å se arbeiderne håndtering røkelaks med nakne hender gjorde meg tenke på helse og sikkerhet!

Dessverre når vi nådde Loch Morlich og dens vakre stranden det begynte å regne ! Au! Noen bare fulgte oss til å se det!

Vi gikk videre for å besøke den lille byen Grantown-on-Spey i én time stopp for dem å gjøre litt shopping og har en liten lunsj.

Så kjørte vi til Inverness for vår tredje natt på Columba Hotel med utsikt over elven Ness. Underholdning arrangert av oss: en venn spille sekkepipe. Den likte det veldig mye, og gruppen hadde det gøy å se meg danse og forklare den skotske dansen

Fjerde dag: Inverness - Cawdor Castle - Culloden batterfield - Clava Cairn - Fort George - Inverness

Noen tåke tidlig på morgenen og fint vær hele dagen! Først besøke Museum of Inverness og rundt slottet siden vi ikke kan besøke det å være en domstol.

Foran slottet er statuen av den berømte Flora MacDonald, kvinnen som hjalp Prince Bonnie Charlie (født i 1 688 James Francis Edward Stuart (gamle Pretender) var å ha vært James III of Britain. Men flukten av faren mente at han vokste opp i eksil (Italia) å flykte til Frankrike.

Så tok vi minibuss å oppdage Cawdor Castle og dens sine hager og spise lunsj der. Jeg antydet til gruppen hvor du skal gå for å oppdage av seg selv i hagen av lokale blomster og arboret og den med roser og andre eksotiske planter før regnet kommer.

En time etter regnet kom, og vi hadde lunsj i restauranten inne i slottet (moderne og har ingen klasse) i stedet for terrasse. Vi forfølge vår vei til Culloden batterfield hvor vi forklarte kampen og konsekvensene, dvs. eksil av Prince Bonnie Charlie og mer kontroll of Britain over hele Skottland.

Etter femten minutter av forklaringene vi continuedtowardsClava Cairn åsted for et usedvanlig godt bevart gruppe av forhistoriske gravrøyser som ble bygget ca 4000 år siden.

Bronsealderen kirkegården Komplekset består av ganggraver, ring varder, dempe varde, stående steiner i vakre omgivelser og restene av et kapell av ukjent dato. Det ene av gruppen mediterte ...

Så gikk vi til stranden, noen fant veldig fine steiner før de nådde Fort George.

Tilbake på hotellet eveybody var fornøyd, og vi hadde en hyggelig måltid igjen før du går å perle ganske tidlig denne gangen

Femte dag: I

Page   <<  [1] [2] [3] [4] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.