*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> destinations

Past Mini Trips

et møte med en skunk. Nok en gang var jeg nesten handsfree for mye av turen, knipser bilder. Vi kom over noen områder der vi guidet hestene gjennom vann og tykk gjørme. Rytterne mot slutten av linjen skulle ha litt problemer med å holde sine hester på stien, men heldig for meg, guiding Bandit var en bris (mesteparten av veien). På slutten av turen, vi tilbake til stallen, takket guide, og ledet vårt hotell. Vi gikk ut igjen den kvelden for å ta i Beale Street og trakk seg tilbake til hotellet igjen.

På dag tre, vi dro tidlig til en omvisning på Stax Museum, hvor vi fikk smaken av en milepæl i soul musikk. Vi traff suvenirbutikk og ledet til Graceland, der vi også stoppet for suvenirer. Så kom kjøretur hjem. Et annet kort men søt tur

Winter 2009: 3-års jubileum i Pensacola, Florida

Dustin og jeg - i det siste. minutt - besluttet å bruke vår tredje jubileum i Pensacola. Jeg hadde vært på en rekke steder, men på den tiden, hadde fortsatt ikke gjort det til Florida.

Så på ettermiddagen før bryllupsdagen, bestemte vi oss for å gjøre den 4-timers kjøretur inn i Pensacola å bare ha en kort ferietur. Vi gjorde det til byen rundt ni, og fanget opp på noe Animal Planet. For neste dag, valgte vi å besøke Naval Aviation Museum (ligner på Air and Space Museum i DC). Etter å ha lastet opp på bilder, vi har gjort vår vei til fyret i nærheten. Vi gikk stranden med kjølig vind nipping på ansiktene våre og tok bilder av dette fyret vi ble tatt av. Hva er morsomt er at vi ikke var klar over fyret ble hjemsøkt på den tiden.

Hvis vi hadde kjent, kan du satse penger vi ville ha gått på jakt etter nye eventyr. Etter avvik fra stranden, tok vi en kort tur gjennom noen flekker av trær og på vei til bilen. Vi kjørte tilbake den kvelden

Vår 2010:. The Beach at Ship Island

I forrige måned, gulf oljeutslippet hadde skjedd, men det hadde ikke nådd andre strender langs Gulf Coast. Dustin og jeg gjorde i siste øyeblikk planer om å dra til en ny strand på Ship Island, i nærheten av Gulfport, Mississippi. Vi kjørte inn i Gulfport kvelden før og hvilte.

Neste morgen var vi tidlig opp og samle boogie boards og strand utstyr. Vi gjorde det til boden for cruise til Ship Island og gikk om bord i skipet. Vi brukte omtrent en time på cruise, småblødninger tumlerdelfiner underveis. Til slutt, vi gjorde det til land og gikk til en urørte område på stranden med små bølger som passer for boogie boarding. Det var ca 9 AM, så Gulf farvann

Page   <<  [1] [2] [3] >>

Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.