*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> travel tips

Christian Travel Experience fra Hong Kong til Jesus

di forurensningen i Hong Kong er forferdelig nok. Jeg liker Sky Tower i Aukland og biff i en berømt steakhouse (jeg har glemt navnet) som well.Chasing delfiner med en turbåt og se pingviner svømme på en morsom måte. Oh! Hvordan kan jeg glemme alle disse vakre memory.I som mitt besøk til Gondola av Christ Church i Sør-Island og mitt møte med lam i dyrehagen også. Ja, lammene minner meg om noen jeg har kjent i jeg i lang tid. Jesus er Guds lam, og jeg vil ikke glemme ham selv når jeg er reise til en annen country.

Enjoy din TripAfter mange år med reiser, har jeg noen følelse av at jeg ønsker å dele med alle reisende: Vi er alle en reisende fra dette livet. Kanskje du har vært å reise med ulike formål. Noen kan reise for en ferie, og noen kan reise fordi av virksomheten. Noen kan reise med tårer og sorg. Noen kan reise med lykke. Men å gå fra ett sted til et annet er en lei opplevelse. Tenk på all byrden med bagasjen din. Byrden av rastløse problemer som din fortsatt bærer dypt inne i sjelen din i løpet av reisen fra hjembyen. Det er trøtt til å møte alt dette alene.

Jeg tror vi trenger en partner som vil være med deg alene med dine turer hele tiden. Noen som alltid vil lytte til deg og vil ikke gi deg en vanskelig tid. Noen som vet når man skal være stille sammen med deg og når du skal snakke med deg. Jeg tror vi alle trenger en følgesvenn som dette i resten av vår reise. Jeg tror jeg har funnet en. Jesus, Guds sønn. Min Frelser og min venn (Han kalte alle sine disipler Hans venner i Bibelen) .Jesus sa "Ta mitt åk på dere og lær av meg, for jeg er saktmodig og ydmyk av hjertet, og dere skal finne hvile for deres sjeler.

For mitt åk er gagnlig, og min byrde er lett »(Matteus 11: 28-30). Hvis du fortsatt er en reisende på liv reise og ikke vet hvor du skal slå. og hvordan du kan få hvile i din sjel. Hvis du fortsatt bærer tung byrde i ditt hjerte uansett hvor du reiser. Du kan invitere Jesus til å være din frelser og din venn for resten av reisen i livet akkurat nå. Han vil definitivt svar på invitasjonen akkurat i dette øyeblikk, og han vil aldri forlate deg og du vil ikke være en ensom reisende i dette livet lenger. Jeg er fortsatt på reise som du gjør.

Men en ting jeg vet at min reise i dette livet en dag vil komme til en slutt. Jeg er sikker på at jeg vil være med Herren Jesus som Hva Bibelen har lovet til alle de troende. Hvor ønsker du den nye reisen begynner etter utløpet av ditt liv reise. Jeg håper du vil begynne med Gud når reise er over. Inviter Jesu

Page   <<  [1] [2] [3] [4] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.