På den annen side hvis listen inneholder personer som er interessert i hund atferd og produktet er om hunden atferd konverteringsfrekvensen kan være så høy som 25-30%. Igjen, konverteringsfrekvensen avhenger av kvaliteten på leads.So hva tallene er viktig? 1. Kostnad per besøkende (CPV) - Dette tallet forteller deg hvor mye penger du bruker for å få en unik besøkende. Hvis du bruker $ 50.00 kjøre 500 unike besøkende det ville ha kostet $ 00,10 for hver besøkende. $ 50,00 /500 = $ 00.10.2. Kostnad per bly (CPL) - Dette er hvor mye penger det koster deg å generere en opt-in bly.
I samme eksempel over 20% av de 500 valgt som betyr at du nå har 100 nye abonnenter. Hvis du har 100 nye abonnenter for samme $ 50,00 tok den til å sende 500 besøkende til nettstedet ditt ditt CPL er $ 00,50. $ 50,00 /100 = $ 00,50. 3. Kostnad per salg (CPS) - Dette er kostnaden for å gjøre et salg. Hvis du brukte $ 100,00 på en ezine annonse, som kjørte 1000 besøkende til nettstedet ditt, og du hadde 20 salg (2% konvertering) kostnadene per salg vil være $ 5,00. $ 100,00 /20 = $ 5,00. Dette nummeret må være mindre enn prisen på produktet eller din netto fortjeneste er en negativ number.4.
Kunde levetid verdi (CLV) - Dette tallet gir deg verdien av en kunde i løpet av sin levetid på listen din. Du må gjøre noen grave for dine tall, men for enkelhets skyld la oss anta at du har 1500 mennesker som har kjøpt $ 150,000.00 av produktet fra deg i det siste året. Regnestykket er $ 150,000.00 /1500 mennesker = $ 100,00 CLV. Hver kjøper kunde er verdt ca $ 100.00 deg. Dette nummeret bør vurderes når du gjør dine annonsekampanjer. Hvis du har en kampanje som knapt bryter selv du kan ikke kjøre annonsen igjen.
Men hvis du vet at levetiden verdien av de kundene du ervervet er $ 100,00 denne vil i betydelig grad påvirke din decision.5. Visitor Verdi (VV) - Dette er verdien av de besøkende som er individualisert for hver type annonsering kanalen du use.Let oss si du bruker $ 1500,00 på ezine annonsering i 2 måneder. Denne annonseringen g