*   >> Lese Utdanning Artikler >> money >> marketing advertising

Gospel Music Artist sier Gospel Music Will Never Be The Same ...

Am jeg den eneste der ute som mener at mye av gospel, spesielt på moderne kristen radio-alt høres det samme? Er det noen der ute bekymret? Er det noen som savner den inderlige tilbedelse av Keith Green? Jeg beklager, men noen ganger når jeg ser Christian TV, jeg kan ikke engang høre på noen av sangerne fordi jeg bare føler i min ånd at de er oppe å utføre, men ikke for å bringe alle inn i vår Herre ! Er jeg den eneste der ute som føler denne måten? Den andre dagen jeg så gruppen "Point of Grace" på showet "Livet Today" med Betty og James Robison, og mitt hjerte ble så hevet! De bare synger til ære for Gud! Disse gruppene er så begrenset i disse dager! Er det noen andre der ute veldig kresen om musikken de lytter også, og du er klar for en frisk ny artist med en ny lyd som virkelig vil uplift din ånd og oppmuntre din vandring med Herren? Er det noen der ute elske Herren? Er du spent på 2007? Jeg tror det er ikke tilfeldig at du leser denne article.

I tror at vi trenger musikk som kommer til å berøre hjerter av Kristi legeme i år, og bare ta mange å kjenne ham som Frelser og Herre. Vi trenger sangere som er villige til å gå til alle kirker store eller små, det navnet navnet Jesus som Herre, og som ikke vil kreve en avgift for å komme, men vil bare komme å innlede Herrens nærvær og å være spesiell musikk eller mini-konsert før pastorer forkynner sin congregations.

Where er sangere som har fastet, har inate samtaler med Gud på deres liv å synge, og har skapt sanger mens bare spille sitt piano eller gitar i sine private tider for tilbedelse? Hvor er de sangerne som har foreldre fortalte dem når som helst tidlig alder: "Dette er hva Gud har kalt deg til å gjøre." Hvorfor er alt så kommersialisert nå? Hvorfor er det slik at når du går til en kristen konsert vitser blir gjort om "be til buddha" og deretter du høre om kjente kristne artister som du har blitt respekterer i årevis, som bekjenner de ble avhengige av alkohol hele tiden.

Hvor er de sanne sangere som har overbevisning? Jeg ble så trist nylig da jeg deltok på en kristen konsert på Knott er Berry Farm hvor bandet gjorde ingenting, men se på jenter, dans, og snakke om "Bono" fra U2 som om han var Gud, og deretter fortsette å gjøre alt dette i navnet til vår Herre. Bare en fyr engang snakket om Jesus og det var Mr. Jeremy Camp. Han ba før han sang.

Wow, hva en roman konsept, trenger vi å søke Herren, selv om vi er dyktige? Fantastisk eksempel Jeremy! Du gjorde natten for min hustru og vi var nesten klar til å

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.