*   >> Lese Utdanning Artikler >> money >> personal finance

12 ting som er større enn penger

1. Guds nærvær

Guds nærvær er langt større enn penger. Guds nærvær kan ødelegge sykdom; penger kan bare kjøpe eller bygge et hus. Det er bedre å være rik i Gud enn å være rik på naira slutt være mot Gud.

2. Salvation

"For hva gagner det menneske om han vinner hele verden, og tap på sin sjel? Eller hva vil han gi til vederlag for sin sjel »(Markus 6: 36-37)?. Frelse for din sjel er rivjern enn penger. En stor eller feit konto kan ikke løse inn din sjel. Riches kan ikke redde deg i himmelen; aldri lete etter penger og mister solgt.

Gi ditt liv til Gud helt og han vil velsigne deg med rikdom.

3. Good Health on

Mange har penger i dag, men pengene sine kan ikke gi dem god helse. God helse er større enn stor rikdom, derfor bør du aldri fungere til skade for deg selv og din helse. Arbeide mens vi jobber og leke mens vi spiller; å være nyttig og lykkelig, er dette veien.

4. Wisdom

Bibelen gjør det klart at visdom er bedre enn penger "for visdom er et forsvar som penger er et forsvar, men eksellente kunnskap er at visdommen gi liv til dem som har det. (Ordspråkene 07:12).

Det er derfor jeg synes synd på noen unger som forlater skolen i dag slik som å gjøre raske penger; de vil angre på det senere i livet.

5. Livet

Livet er bedre enn penger. Aldri bort i lyssky virksomhet som kan hente deg penger, men kan også ta livet ditt.

6. Troverdighet

Et godt navn er å bli valgt enn kostbar salve (Eccl.7: 1). Troverdighet og integritet er bedre enn stor rikdom. Aldri boliglån navnet ditt fordi du er ute etter penger; veilede ditt navn sjalusi.

7.

Divine Protection

Med mindre Herren bygger et hus, arbeider de forgjeves som bygger den. Med mindre herre vokter byen, forblir vekteren våken forgjeves (Ps.127: 1). Penger kan kjøpe våpen, det er bare Gud som beskytter, og aldri sette din lit til dine rikdommer; sette din lit til Herren, den allmektige Gud.

8. God Association

Det er bedre å være sammen med riktig selskap enn å ha stor rikdom blant farlige mennesker. God foreningen er god; den er større enn penger.

9. Gode ​​Homes

Den hjemmefronten er den virkelige fronten av livet.

Uansett hvor rik du er, hvis ditt hjem er ikke bra da er du ikke virkelig rik. "Bedre er en tørr liten bit med ro enn et hus fullt av fest med strid. (Ordspråkene 17: 1). Aldri forlate hjemmet i navnet på penger; familien er svært viktig.

10. Hell

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.