*   >> Lese Utdanning Artikler >> science >> computers

Jule Songs

Christmas sanger har lenge vært en del av den viktigste feiringen i menneskehetens historie. Julesanger er bare en del av mammuten sangen inventar som spenner løpet av tiden som har vært skrevet om en, uforglemmelig Man. Jesus Kristus, Guds Sønn ble født av en jomfru over 2000 år siden, og kom inn i verden som et menneske babe. Oppløftende låter har blitt skrevet og sunget i århundrer som reflekterer over den guddommelige Guds natur som tok menneskelig form for å uttrykke sin kjærlighet til oss gjennom de ultimate sacrifice.

Many sesong carols har tradisjonelt vært en del av hymnologi av kristenheten som har reflektert doktrine, følelser og overbevisninger i den kristne tro er født og validert gjennom Jesus. Gud skapte musikk, inkludert menneskelige uttrykk for julesanger, som et medium for å uttrykke ros og tilbedelse til Kongenes Konge og Herrenes Herre. Faktisk, som troende, er vi befalt å snakke "til dere med salmer og lovsanger og åndelige sanger, og synger og i ditt hjerte til Herren.

" (Ef 5:19) Gud inspirerte en plan for musikalsk uttrykk som ville ta ham som angitt i denne teksten om det er relatert til julesanger eller annen musikk. Det er sangtekster basert på Skriftens språk, sanger basert på læremessige sannheter og sanger basert på åndelige erfaringer. Mange av de eldre julesanger er blant de sanger skrevet for å uttrykke store læremessige sannheter som "Joy til World" og "O Come All Ye Faithful". Mange gospel julesanger er sikkert teologisk riktig, men de er et uttrykk for en åndelig opplevelse eller vitnesbyrd som "jeg hørte Bells on Christmas Day".

Så, selvfølgelig, det er mange sanger med tekster som er basert delvis eller utelukkende på bibelsk språk som "O store Vår Joy" .http: //www.electrocomputerwarehouse.com/


Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.