*   >> Lese Utdanning Artikler >> sport >> camping outdoor skills

2 011 De Soto National Forest Trip

Dustin og jeg ønsket å ta en campingtur for spring break. Med våre arbeidsplaner å være så rigid, vi bare klart å få to gratis dager; så vi bestemte oss for å reise et sted mindre enn 200 miles away. Vårt valg var De Soto National Forest i Mississippi.

Ved starten av turen, jeg kjørte, å få oss til Wiggins, Mississippi med letthet. Jeg dro til skogvokterstasjonen for å få trail kart og snakke med rangers som var like ivrige etter å snakke med oss. (Vi var de eneste besøkende som kommer etter denne dagen.

) Etter å se på kartet, Dustin og jeg bestemte meg for å vandre i Black Creek Trail i Black Creek Wilderness delen av skogen. The Black Creek Trail, på nesten 42 miles, er Mississippi lengste løypa, og Black Creek Wilderness dekker ca 10,8 miles av skogen. Fra skogvokterstasjonen i Wiggins tok vi 29 nord for å nå Janice Landing.

Når vi kom dit, parkerte vi bilen og fastspent på våre pakker. Vi hadde en kort tur nedover veien til trailhead derfra. Ved ankomst, virket det vi hadde sporet for oss selv.

Dette var litt annerledes for meg siden jeg er vant til å passere andre turgåere hver mil eller så, og snakker. (Det er en av de tingene jeg liker best.)

Som vi begynte vår vandring inn i BCW, innså jeg at jeg hadde mistet en kurv for en av mine trekking polene underveis. Heldigvis nok, bakken var ikke veldig gjørmete eller myk. Fortsetter gjennom skogen, la vi merke til at selv om vi hadde dekket oss i insektmiddel noen få minutter tidligere, myggen fant veien gjennom.

Om en halvtime inn i tur og gjennom tett skog, stoppet vi på nytt spray, men "Å, nei!" Det må ha glidd ut underveis også. Vi var utenfor skuffet fordi aldri hadde vi mistet noen vesentlige på en fottur før.

Jeg pleier å ta mange bilder på turer som dette, men hendene mine var opptatt hamlet opp med mygg fra tid til annen. Etter en time eller så, ville vi hatt mange myggstikk og kunne ikke lenger stå det. Så vi fant en anstendig lysning for å gjøre leiren og på vei mot det. I ca 15 minutter, våre telt var klar, og vi stakk inn i raskt for å unngå å la i de bruke tiden 'skeeters.

Inne var det en lettelse å ikke måtte swat på dem.

Vi rullet ut soveposer og spiste noen tidlig middag mens du lytter til alt rundt oss. Dustin sovnet raskt, men jeg var urolig for en stund. Da solen gikk ned, lyttet jeg til et økende antall nattlige lyder. En rev, en ugle, gnagere ... og deretter en lyd som skremte meg stiv og brøt Dustin dype s

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.