*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> australia new zeal

The Great Ocean Road

eg ut på at soverommet og lukte frisk luft !! ) og gikk tilbake for å få morgen utsikt over de 12 apostlene. Vi gikk ned på stranden og bortsett fra oss det var så fredelig, solen var stigende, bølgene var å krasje på land, skyggene beveget seg over apostlene, var det allerede deilig og varm og den hvite sanden var mellom tærne . Neste stopp var Loch Ard Gorge, deretter London Bridge, som nå kalles London Arch, som broen del kollapset i 1990 da et ulovlig par hadde nådd den andre siden.

De var strandet og måtte bli reddet, men ønsker ikke publisitet som det var en sjef og hans sekretær på en helg borte for en affære - Oops !! Vi så bukten Martyrs før kursen til Grampian Mountains hvor vi tok en tur opp til toppen, til utsiktspunktet The Pinnacles. Jeg nesten døde, og jeg mener jeg nesten døde. Jeg er så god damn uskikket, og alle oss røykere var nesten komatøs klatring opp denne tingen, men utsikten var utrolig. Den lille franske fyren holdt venter for meg å sørge for at jeg var i orden. Velsigne ham.

Han gjorde egentlig ikke snakke så mye; broren snakket mer som han kunne snakke engelsk. Vi kunne se for miles og det så ganske forhistorisk. Minst vei ned igjen var enklere. Vi stoppet av på turene private hytter i Halls Gap å overnatte (heldigvis var jeg i en jenter rom som smelte nydelig og frisk med et snev av parfyme - og ingen snorkere !!), og det var kenguruer i bakgården som vi gikk ut for å snakke med. Tydeligvis de ikke snakke tilbake.

En annen tidlig morgen tilbake til Grampians å se Mackensie Falls, og så var det en annen tur på menyen.

Todd sa det var ganske utfordrende, så jeg gikk ned sammen med 2 andre jenter. Jeg fortalte Todd at jeg synes det er vanskelig å stå på flat mark, og tanken på å drepe meg selv over 2 timer egentlig ikke var tiltalende, spesielt med mine dodgy knær, så han viste oss en kortere tur til noen Aboriginal grotter der barna gjorde maleri med hendene på veggene, og det var kult. Vi hadde da en lang kjøretur til Adelaide stopping å se noen hvite kenguruer. Vi fikk til grensen fra Victoria til South Australia og Todd spøkefullt sa at vi trengte å få passene våre.

Den engelsk fyr Paul som er en 6'5 "Scouser fikk sitt pass out. Jeg forsiktig fortalte ham Todd spøkte, som bussen brøt ut i hysterisk anfall. Bless. Da vi kom til Adelaide, sjekket vi inn i våre ulike herberger deretter møttes i kveld for flere drinker senere å si farvel. Det var en fantastisk tur og folk var fantastisk. Anmeldelser

Page   <<  [1] [2]
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.