*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> australia new zeal

Storslått New Zealand - The North Island (del 1)

ser og stilte oss spørsmål om hva vi likte å spise. Bay Of Islands The Waitangi Motel er der vi bodde i Paihia. Motellet hadde en massiv stue med separat soverom, bad og stue. Her kan du svømme med delfiner. Vi gjorde ikke dette alternativet, men var glad da konsernet fikk faktisk å svømme med dem som pod hadde sine babyer med dem så ville det ha vært farlig. Det er også en båttur som du kan ta som heter "Hole in en Rock 'eventyr på NZ $ 72pp. Med 144 øyer og bukter bestemte vi oss for å gå til Russell Island. Russell Island var den første /hovedstaden øya New Zealand.

Vi gikk til kaien som er ca 10 minutters gange fra motell og gikk til Russell Island ved rask (rød) ferge som koster NZ $ 5.00pp.

Vi gikk en tur til "lang strand" som var fint. Deretter gikk opp i fjellet for å se 360 ​​graders utsikt over Bay of Island dette var verdt, men det er en svært bratt tur opp! Som rask ferje var veldig hakkete vi besluttet å ta tregere (blå og hvit) fergen tilbake som vi var i noen rush og det var av omtrent samme pris. På veien til Rotorua vi stoppet i Auckland for en time av fritiden.

Inkludert i vår tur var Sky Tower som var en fin opplevelse det er glass gulv slik at du kan se til bunnen av tårnet. Det er ikke for folk som er redd for høyder. Neste stopp var Hobbiton som var det ikke mye å gjøre bortsett fra å ta turer i området der de filmet Lord of the Rings. Det er en statue av Gollum som du kan få ditt bilde tatt med. ROTORUA Byen lukter av egg! Vi bodde i Alphin Motel som hadde en badestamp og du fikk til å fylle den opp med vann varmet opp av bakken.

Dette var veldig avslappende, selv om det var iskaldt utenfor vi fremdeles kunne nyte denne badestampen og det som overrasket meg var at jeg var ikke kaldt i det hele tatt. Vi tok en tur kalt Te-Kiri Trek Tour der en av lokalbefolkningen tok oss på en 4WD og viste oss severdighetene. Det koster kr $ 65pp og var vel verdt det! Først opp fikk vi se hvordan en lokal varmes huset deres ved hjelp av termisk vann fra undergrunnen og hvordan tilberedt utenfor.

Neste var en Maori rådhuset, og vi fikk se inne i en kirke. Vi ble tatt med til toppen av Rainbow fjellet og sett fantastisk utsikt.

Han tok oss lenger enn skiltet sa vi skulle og guide fleipet med at han ikke kunne lese. Dette var en veldig humpete tur, men du aldri var i noen fare. Han tok oss inn i skogen, og vi har sett en limegrønn innsjø som var på grunn av svovel.

Vi dro til gjørmehull som var store kratre i bakken som boblet

Page   <<  [1] [2] [3] [4] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.