*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> australia new zeal

Australia & amp; amp; New Zealand 2011-2012

Min forlovede og jeg var endelig i stand til å ta turen til Australia og New Zealand i tre uker. Vi forlot løpet av den siste uken i desember, siden det betyr fantastisk sommer moro down under. Vår første fly ville ta oss Sydney International Airport (Kingsford Smith), og derfra, vil vi leie en bil for å besøke Blue Mountains og ta en lang biltur for å komme til Great Barrier Reefs byene.

Som de fleste turer, møtte vi en ulempe helt i begynnelsen; vår første etappe flyreise fra Baton Rouge til Houston ble forsinket med to timer, får oss til å gå glipp av våre andre fly som natt fra Houston til LA og så LA til Sydney. En gang i Houston, men vi flyttet raskt og var i stand til å finne to seter på et annet fly kommer inn i LA LAX flyplass var et rot, og vi var ikke i stand til å få våre ryggsekker fordi bagasjen kontor for våre flyselskapet var stengt av Da vi ankom.

Etter å forklare vår situasjon til én flyselskapet kollegaer, var vi i stand til å få sete på en Qantas

fly til Sydney forlater sent neste kveld. Vi fikk også bilag for 2 netter på et hotell i nærheten av flyplassen. Så vi hoppet på en shuttle og forlot flyplassen bagasje-mindre og skuffet over at vi ville komme fram i Australia en dag for sent. Etter middag, jeg var følelsen spesielt bummed ut, men stemningen ble lettere når kjæresten min (på den tiden) foreslått.

Måte å ta en tur bedre!

Neste morgen, bestemte vi oss for å ta en kort venture i Hollywood

siden flyet vårt var ikke forlate før 10:00, og det var vår første gang i Los Angeles

. Vi tok en drosje til Hollywood Boulevard og hadde en morsom tid på å gå i området, se stjernenes handprints (Harry Potter!) Og kostymekledde utøvere. Etter lunsj og et par timer, tok vi en taxi tilbake til hotellet, hvor vi samlet de få carry-on elementer vi hadde. Vi så på vei til flyplassen for å bosette seg eller bagasje problemet.

Først vi sjekket inn og fikk våre boarding pass og deretter ledet til Continental /United bagasje kontor for å overføre våre ryggsekker på Qantas flight. I omtrent en halv times tid, ble vårt problem løst, og det eneste igjen å gjøre var snack og vente med å gå ombord i Sydney-bundet flyet.

Mens vi ventet, vi fikk en noen tips og "må-se" råd fra noen få passasjerer på vei hjem til Australia. En fyr hadde masse å snakke om og og endeløs forsyning av batterilade enheter (som jeg fant morsom, da han holdt trekke den ene etter den andre fra hans bag).

Kort tid etter

Page   <<       [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.