*   >> Lese Utdanning Artikler >> holidays >> christmas

The Essence Of jule

Siden 2000 år siden, den kristne verden feire fødselsdagen til Jesus Kristus hvert år. Selv om ingen vet nøyaktig dato eller måned, det faktum at han ble født til å være med oss, er hva som teller mest. Gjennom ham, hadde veggen mellom Gud og menneske er falt. Jesus er mellommann mellom Gud og syndere. Det er ikke noe annet navn, men hans. Essensen av julen er å huske hvordan Gud forlot hans kongedømme for å bygge bro, den enorme gapet mellom folket og Herren på grunn av synd. Det er den største gave som alle kan motta, når han vil akseptere Jesus, som sin eneste Gud og Frelser.

Som bris av julen begynte å blåse, på nesebor av alle kristne; hjertene er hoppende, og glad for ferie. Alle er begeistret for den fargerike anledningen, der julesanger er på luften, vinduene er med ornamenter, eller innsiden og ut av husene er med fargerike lys. For ikke å nevne ; Juletrær og gavelistene er klare også. Dette er sesongen hvor hvert medlem av familien har blitt husket, kanskje for å kjøpe gaver til, eller å komme hjem og feire jul med foreldre, søsken og slektninger, eller kanskje venner. Tidspunktet for samvær, med andre ord.

Juletider, kan jeg si at det er den sesongen, hvor du kan se uttrykk for kjærlighet. Noen tilgi sine fiender, andre kommer hjem, hvor de ble savnet, men få er også trist på grunn av kanskje, det minner dem, hvor ensom eller alene de er, selv på midt i mengden. Det handler om følelser av kjærlighet å gi, å tilgi, og for å feire. Det er mange måter å feire jula. Svært vanlige er å gi gaver til sine kjære, eller til å dekorere alle forskjellige typer smykker i huset. Det er utrolig noen ganger, men de er vakre å se på selv.

Noen kan ha fester med mat eller drikke, eller kanskje bare bruke den alene, mens du hører julesanger, under flimrende fargerike lys rundt treet, som er at jeg liker mest. Som kanskje mer fredelig for en sørgmodig hjerte, og en sørgende sjel. Men Gud ønsker ikke at personen til å være alene, og trist på hans dag. Er det ikke herlig? Jul, wow! Ordet er virkelig vurderer å hele vesen. Det høres spennende å forvente noe som du aldri kan gjette, hva er det. Nesten alle er glade, og opptatt til å tenke det beste de kan gjøre, for den mest spesielle anledningen.

Mmm, hvis vi virkelig tenker over det, er det ikke den bokstavelige gaven som gjorde følelsene, eller det er ikke mat eller julepynt som gjorde det veldig spesielt Det er den virkelige meningen eller grunnen til at julen har å bli feiret. Den Emmanuel, Herren er med os

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.