*   >> Lese Utdanning Artikler >> holidays >> christmas

En amerikansk jule Tyrkia for Spain

andre etasje, så jeg drar kalkun til andre etasje bare for å bli fortalt at jeg må gå til første etasje og se ledsager på billetten vinduet. Trett, jeg drar kalkun til første etasje billetten vinduet der jeg var i begynnelsen av jakten. De endelig fortelle meg at jeg ikke kan ringe, men vil de sende en e-post til Barajas lufthavn i Madrid og spansk familie min vil definitivt mottar meldingen ikke å komme til flyplassen som jeg blir holdt igjen og vil ikke komme fram før neste dag. Unødvendig å si, spansk familie min fikk aldri meldingen og de ventet på meg på flyplassen på feil dag.

Jeg ble deretter transportert til et hotell for å bli gitt losji for kvelden. Jeg dro £ 22 kalkun på skyttelbussen og til hotellet der Tyrkia og jeg bodde for kvelden. For å si det mildt, ryggen min var ødelagt, og jeg kunne ikke vente med å krype til sengs. I morgen når jeg gikk ned til frokost, jeg gikk ved gavebutikk, og i forbauselse, så jeg en liten del av carryon bagasjen den omtrentlige størrelsen på kalkun og kjøligere bag.

Så kjøpte jeg bagasjen for $ 50, som legges til prisen av kalkun, den italienske pølse for stuffing, krutonger, blåisen, og kjøligere bag, nå brakt den totale prisen for kalkun til ca $ 150.

Den kjøligere bag ville ikke passe inn i carry-on, bare fordi hjulene var halv brukket av og vridd. Jeg gikk til resepsjonen og spurte dem om de kunne sage av den ødelagte hjul. Mens jeg spiser frokost, tar de hjulene fra kjøleveske, og jeg var i stand til å plassere den med kalkun og pølse, og den blå isen i carry-on.

Etter frokost ble jeg transportert tilbake til flyplassen og etter flere lange timer med venting, entret jeg flyet mitt til Spania med min kalkun i overhead rack. Det tok to sterke menn til å løfte den og legger den der. Vi reiste over natten og Tyrkia, og jeg kom trygt og godt på Barajas flyplass i Madrid.

Min spansk familie var der, i all sin prakt, for å hilse på meg. Jeg var så glad for å se dem, og vi klemte og europeisk dobbel kinn kysset, og da vi alle kjørte tilbake til huset i Madrid hvor de hadde tilberedt en deilig lunsj, som var ventet å bli fortært.

Skarpe aromaer permiated luften og tintillated min smak knopper. Vi hadde lunsj og snakket om alt inkludert reise Tyrkia og deretter tok vår siesta fom 4-6: 24:00. Ved oppvåkning, det var merianda tid. Vi gikk ut for å gå og delta i kaffe og kaker, eller vin og øl og tappas. Vi deretter tilbake til huset for å forberede middag på 10:00. Etter middag, vi delte mer samtale o

Page   <<  [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.