*   >> Lese Utdanning Artikler >> society >> nature

jenne at jeg er Herren, Israels Gud. »(Esekiel 23:49)

Hver vantro hjerte, en dag vil tro. Den Gud som er lys ikke vil tillate at hans skapninger å fortsette i mørket. Dessverre, tro alene ikke bringe frelse til sjelen Satan. og hans smådjevler har sterk tro på Guds eksistens. Tro må ledsages av ydmyk bekjennelse for å få full frelse fra synd og arve evig liv gjennom Frelseren Kristus Jesus. Anmeldelser

Er Irene en dom av Gud? Kanskje. Vi er så blindet i vårt mørke som vi ikke klarer å se det store orkanen som ødelegger oss. Vi kan ikke se skogen for bare trær.

Vi lider enorm moralsk forfall, vi er politisk polarisert, er vi en økonomisk tog vrak, og vi kan godt være på randen av sosial uro. Vi har vært rammet av en orkan, og det absolutt må være Guds dom over oss.

Det er tilflukt tilgjengelig for denne store, ødeleggende orkanen som er ripping vårt land fra hverandre. «Hvis mitt folk, som er kalt med mitt navn, ydmyker seg og ber og søker mitt åsyn og vender om fra sine onde veier, da vil jeg høre fra himmelen og tilgi deres synd og lege deres land." (2. Krønikebok 7 : 14)

Orkanen Irene vil smelle på østkysten av Amerika.

Det blir regn sin vrede på like godt som urettferdige. Det vil påvirke de som har omfavnet lys, samt de som har valgt mørke. Men for de som er Kristi etterfølgere kan de finne trøst i ordene til salmisten og profeten.

"Gud er vår tilflukt og styrke, en hjelp i trengsler. Derfor frykter vi ikke, om jorden skaker, om fjellene bæres inn midt i havet. »Selv om vannet derav brøl og forferdes, om fjellene riste med hevelse av disse. Selah. (Salme 46: 1-3.)

"Frykt ikke, for jeg er med deg; Bli ikke forferdet, for jeg er din Gud.

Jeg vil styrke deg, Ja, jeg vil hjelpe deg, jeg holder deg oppe med min rettferds høyre hånd. »(Jesaja 41:10 Johannes) Anmeldelser

Page   <<  [1] [2] 
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.