*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> asia

Jente Lost in Translation - Part 2 (Kyoto)

Kom til Kyoto og liten japansk dame på bussen gjorde at jeg fikk mine poser i orden, og hun bodde i plysj hotell i stasjonen, så hun tok meg til de virkelig fine toaletter der oppe for å friske opp, så jeg gjorde ikke må bruke crap de nede som alle andre. Etterpå spurte hun om jeg ville ha frokost med henne, men jeg trengte å sjekke inn på vandrerhjemmet, så hun ga meg et annet mandarin å gå på min måte. Hun var helt bedårende, og sine øyeblikk som det av menneskelig godhet når du innser det er nydelig, snill og gavmild mennesker i verden, at det gjør alt verdt.

EnlargeClose

Vel jeg startet min morgen i KS hus i Kyoto sover på sofaer for et par timer som etter ikke sove på nattbussen, og ikke blir tillatt i rommet mitt før 15:00, jeg var ganske knackered og trengte noen lukket øynene, så i salongen det var for meg !! Det var absolutt helle det ned med regn, så i ettermiddag da jeg hadde klart å få lov inn på rommet mitt, bestemte jeg meg for å gå en tur. Ikke den beste ideen i verden som i løpet av 5 minutter var jeg helt gjennomvåt gjennom og likner en svært sørgmodig druknet rotte.

Jeg var bare om å snu og dra tilbake, da en japansk mann trakk opp sammen med meg i bilen hans, sår ned vinduet sitt, og pissing selv ler ga meg sin paraply å ha, og deretter kjørte av gårde. Frelse. Vel nesten, jeg fikk helt tapt som kartene de gir deg bare ikke fungerer, og jeg har ingen begrep om hvilken retning er nord eller sør.

Jeg ønsker å Gud jeg hadde faktisk kjøpt meg et kompass i stedet for å le av det i butikkene og smuggly bestemmer jeg ville ikke være behov for en - yeah right !!!! Uansett, etter vandrende rundt for Kristus vet hvor lenge, jeg var sliten, kald og våt, så fikk en taxi tilbake som ingen anelse om hvor jeg var og satset på en tidlig kveld.

Neste dag var mye bedre, nydelig varm solrik dag, så ut kom faktor 25 solkrem (sparer dyrebar faktor 50 for OZ) og hoppet på en buss for å starte dagen på en liten trek som var Lonely Planet anbefalt (så det må være bra).

Har en liten vandre opp Chawan-Zaka (tekanne kjørefelt) som var full av sjarmerende små japanske tehus og keramikk butikker, og fjellene ble truende som et pittoresk bakteppe, og deretter turnert berømte templer Kiyomizu-dera. Disse virkelig er spektakulært og guide bok verdig. Stedet var veldig opptatt, men dette er den gamle Japan, Japan at du forestille deg det å være sammen med alle fjellene og hundrevis av templer. Kyoto virkelig er vakker når du kommer inn i

Page   <<       [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.