*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> australia new zeal

Australia & amp; amp; New Zealand 2011-2012

urkis. Lysvåken nå, vi gikk om bord i bussen igjen og vår munn var ganske mye agape den for varigheten av turen. Endless skjønnhet, fjell, turkise vannet

, og masse sau

!

Newmans turen tok oss til vårt overføringspunkt på et land kafé i Tarras

, hvor vi deretter syklet en Yello Cab

for de siste tretti minutter til Wanaka.

Etter å ha besøkt den lokale I-Site Hotell og reserverer et rom på en backpacker /lodge, Matter Sør

, og bestiller en tur med Alpine Coachlines

til Mount Aspiring National Park var vi i stand til å slå seg ned litt og beundre den pittoreske lille byen.

Neste dag, hadde vi frokost og tilbrakte morgen ved det blå vannet i Lake Wanaka

, venter på vår ettermiddag shuttle. Når Alpine plukket oss opp, sammen med et annet par "trampers," vi fylt våre ryggsekker inn i bilen, mens føreren spøkte om hvordan vi alle må være seriøse trampers.

Etter advarer oss at den timelange turen ned Mt. Aspiring Road

ville få grov og høyt, begynte vi stasjonen. Omtrent halvveis, skjønte vi at det var ingen vits om veien blir ujevn, så vi holdt ut en humpete, men underholdende tur til Raspberry Flat parkeringsplass

, der vi ville være i stand til å få tilgang til en trailhead for < b> Aspiring Hut

spor

Når vi ankom, og etter den humpete turen effekten hadde slitt av, var vi klare for å tilbringe helgen i parken. Starten på banen vår tok oss forbi flokker av kyr og levende-farget strømmer.

Kyrne var så rikelig som sine "doodies", og vi var lettet over å si farvel til lukten når vi hadde krysset en bekk og klatret til den andre siden. For et øyeblikk, våget vi over den første swing hengebro plakater (hvor det var en morsom Lord of the Rings hobbit henvisning skrevet på skiltet) mot Rob Roy Lookout

Når du er tilbake på vår opprinnelige løypa, vi gikk forbi utallige bæ-ing sau, gjennom store felt, klatret over tre stiles

, beundret den smale fjell fosser

, og stoppet for en lunsjpause ( fotoseanse) før du gjør en kort, men bratt oppstigning til den neste delen av stien.

Etter å ha krysset noen raske flytende bekker Hotell og en kort stopp på Cascade Hut

(stengt på den tiden), var vi veldig nær vår destinasjon på Aspiring Hut.

Vi hadde gått et par andre turgåere og en løper på vei, og da vi hadde slo opp våre telt i Camping

nær hytta, la vi merke til at s

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.