*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> australia new zeal

Australia & amp; amp; New Zealand 2011-2012

tort sett alle var settling i for natten der som godt. Vi betalte vår campingplass avgifter til hytta oppsynsmann, som vi hadde møtt ved ankomst til parken, og bosatte seg i. Når Dustin allergier sparket i, vi likte de øyeblikkene da han skulle nyse og annen campingvogn ville hyle "Gesundheit!" over kort avstand; han gjengjeldte tjenesten da hun begynte å nyse senere. Når det var at det var mye av fritiden til å passere, så Dustin lærte meg å spille poker og noen få andre kortspill.

Vi spiste en tørr, men ganske velsmakende middag og trakk seg tilbake til våre sider av teltet for å lese. (Jeg hadde begynt den første Hunger Games bok, mens han leste den siste Eragon.) Selv om vi ikke var i stand til å oppdage en, vi kunne høre kea alpine papegøyer

hele kvelden. Når temperaturen hadde merkbart falt, var det tid for lys ut.

Vi fikk en sen start neste dag om formiddagen. Det var en herlig, rolig dag, så vi gikk sakte og tok i naturen. Jeg brukte mye tid på å ta bilder og se på tykke skyer som dukket opp nær toppene av fjellene.

Senere samme ettermiddag, tok vi den korte Shovel Leilighet i sporet, vandret off-trail kort, og fanget opp med hytta Warden og hennes venn som dro vi tilbake til leiren. Den natten, temperaturen sank enda lavere, og vi stokket å legge lag med klær og bli burritos i våre soveposer. Chill fortsatte inn i morgen, og da vi brøt vår campingplass, og rettet opp, var vi glade for å ha den ekstra varmen av våre ryggsekker.

Tilbake til Raspberry Flat, begynte vi vår vandring ut av parken, med bilder av saftige burgere og pasta i tankene.

Vi gikk gjennom den vakre og uforglemmelig landskap av de to foregående dagene. Vi flyttet mye raskere med lettere pakker nå, og var tilbake på trailhead på kort tid, hvor vi fikk en tur tilbake til byen med to klatrere fra Dunedin plakater (en var opprinnelig fra London) vi møtte på retur rute. De var utrolig hyggelige og eksemplifiseres vennlig Kiwi

natur New Zealand. Underveis snakket vi om Mardi Gras, fjellklatring versus fjellklatring, og hørt om hvordan skyene jeg hadde beundret gårsdagen hadde begrenset synlighet og forkrøplet deres klatring innsats denne helgen.

I Wanaka, var vi i stand til å bestille en Atomic Shuttle

for senere og to flere netter på Matterhorn South. Nå var vi skitten og glad for å ha en varm dusj. Når vi donned våre siste sett med rene klær, det var på tide å gjøre vaskeri. Vi ledet ned gaten til et lite

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.