*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> destinations

Hang Gliding, Wisconsin & amp; amp; Midtvesten 2010

Denne sommeren, vårt hovedmål var å fly-hanggliding, som er! I fjor (2009) i Albuquerque, vår paragliding leksjon ikke få en gå på grunn av en endring i vindforholdene, men denne gangen hadde vi vært å holde et tett øye med været. Vi prøvde å holde litt fleksible datoer så dette eventyret kunne skje, så når vi kunne se en 10-dagers prognosen i vår reise uke, vi reservert våre leiebilen og ringte opp hanggliding instruktør på Wisconsin Hang Gliding i Whitewater. Vi fortalte ham om vår interesse og planlagt vår leksjon.

Bare to dager før planen, bestemte vi oss for å ta turen ut tidligere. Så jeg klarte å få leie en kveld tidligere. Da jeg gikk for å hente bilen (vi hadde valgt en økonomi-sized kjøretøy), lederen feilaktig igjen med Hyundai Elantra vi ville ha fått, så rep som var hjelpe meg ga meg en gratis oppgradering! Lol. Så jeg kjørte hjem i vår Dodge Caliber, vi fylt det stramt, og ledet til Wisconsin. Selvfølgelig, vi fikk en lei innen et par timers kjøring, så vi ville begge tilbrakte dagen arbeider. Så vi stoppet i West Memphis, Arkansas for natten.

På dag to, vi kjørte inn i Missouri og stoppet i Sikeston for en fantastisk Sør-stil måltid på Lambert Café-Throwed Rolls. Det var vår første gang å spise på Lambert-tallet, og vi elsket det! Dustin fanget flere ruller enn vi kunne håndtere, og da jeg fikk påfyll, min kopp holdt vokser i størrelse. Lol! Etter å ha spist, fortsatte vi inn i St. Louis, der vi hadde Gateway Arch på vår agenda. Vi tok masse bilder, og ble nesten blendet av sollyset som speiler seg i buen. Da vi gikk inn for å surfe på museum og kjøpe våre trikk billetter å ri til toppen av 630-fot bue.

Hver bil på trikken plass fem personer i en semi-sirkulær måte. Det er litt trangt, men jeg hadde ikke noe imot. Dustin og de andre passasjerene, men oppdaget sin klaustrofobi!

På toppen av buen, det var åpenbart fortsatt en trang plass, men med vinduer og flott utsikt over byen nedenfor. Jeg, selvfølgelig, lastet opp på flere bilder, og da vi gjorde vår vei ned igjen. Ut av buen, var vi tilbake i kjøremodus, hvor vi krysset grensen Missouri-Illinois på kort tid. Kjøreturen gjennom Illinois, skjønt, var omtrent fem timer, eller minst fem timer til våre reisemål i Wisconsin.

Det var nighttime da vi nådde Wisconsin, og veiene forvirret oss litt å gå inn i Whitewater. Så vi snudde og tok et hotell i Janesville, siden det var en nær-nok-stasjonen.

På dag tre, bestemte vi oss for å kjøre opp til d

Page   <<       [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.