*   >> Lese Utdanning Artikler >> society >> politics

Sannheten om Amerika (del 3)

er av en guddommelig Protector og Leverandøren.

Ikke bare gjorde de tror på en suveren Gud, de tror på Bibelen og uttrykte ofte deres behov for å finne trøst fra sine sider.

Abe Lincoln sa: "Jeg tror at Bibelen er den beste gave Gud noensinne har gitt menneskene. Alt det gode fra verdens Frelser formidles til oss gjennom denne boken. "

Robert E. Lee var svært bekymret for menneskenes sjeler. Han kan heller vinne mennesker for Kristus enn seier kamper. Han sørget for hver mann i hans hær hadde en bibel.

"I alle mine vanskeligheter og trengsler, har Bibelen aldri klarte å gi meg lys og styrke."

Stonewall Jackson ga sine menn tre bøker: en ordbok, en bok av Napoleon Bonaparte og en bibel. "Jeg har gitt deg en ordbok, så du vil lære å snakke. Jeg har gitt deg en bok av Napoleon Bonaparte, så vil du lære å slåss. Jeg har gitt deg en bibel, så du vil lære å leve. "

Disse store menn betraktet Bibelen" en høyst bemerkelsesverdig bok. Det har overlevd alle sine kritikere, levd århundrer med forbud og har forandret utallige liv til det bedre.

Den har en kraft som ingen andre boken har. Det har gjort tyver å være ærlig, cheaters trofast og drankere edru. Det har forvandlet krigvillmenn i oppreist og fredselskende folk. Ikke rart det fortsetter å være den beste selger av all tid, på tross av mange myndigheter og regjeringer som har forsøkt å forby det, og de gudløse folk som har brent og ødelagt den. Mange kristne har gitt sitt liv for å beskytte og bevare den. Hvorfor har denne gamle boken hadde en slik innvirkning på verden, fordi Bibelen er selve World of God "-..

Shawn Boonstra, The Sword of the Spirit

Vi skal takke Gud hver dag for våre grunnleggere som har lagt et sterkt og solid grunnlag for en gudfryktig landet. Men folk er sensing noe galt. Det er sprekkdannelser. Det er et skifte finner sted. Disse selve grunnlaget har blitt rystet.

Noen i vår regjering forsøker å fjerne alle restriksjoner på homofile ekteskap og abort. De har bevisst nektet å beskytte våre grenser mot ulovlig innvandring. De har tåpelig brukt morgendagens penger i dag og slaver våre barn og barnebarn med billioner av dollar i gjeld. .

Etter å ha blitt satt i håndjern med politisk korrekthet har de blitt maktesløse

kvalm felling av amerikanere føler om deres land som forårsaker dem til så spørsmål: Er America i tilbakegang? Vil USA kollapse

Dette spørsmålet er en så følsom og viktig spørsmål jeg vil svare de

Page   <<  [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.