*   >> Lese Utdanning Artikler >> travel >> australia new zeal

Australia & amp; amp; New Zealand 2011-2012

v en collie som syntes å være mouthing ord! Jeg hadde en god latter når eieren kom ut og det var stemmen hans etter hundens utseende. Etter middag fra en lokal pizzeria og en god natts søvn, var nesten på veien tidlig neste morgen. Når vi forlater motell, innså vi at vi ikke kunne bruke vår GPS på grunn av det var låst. Vi hadde ikke telefon service ringe utleiefirma, så jeg gikk tilbake til kontoret, der eierens kone bidratt til å løse vår "satt nav" problem.

Snart var vi tilbake i business! Den dagen bestemte vi oss for at som en del av å bremse ned, vil vi stoppe på ulike turistattraksjoner langs veien (følger vi begge så skiltene og avtalt det). Første stopp var på Ettamogah Pub plakater (fordi min forlovede hadde sett et bilde av det i en reise bok). Fortsetter langs Bruce Highway, vi kom på Wild Horse Mountain Lookout

at vi hadde passert på vei nordover, men ikke stoppe å se. Vi tok en kort tur opp til utsikts og nøt den vakre utsikten over fjellene og veier under.

Etter nesten en time, var vi kjører igjen og snart fant oss stoppe i Port Macquarie

Billabong Koala og Wildlife Park hoteller, en annen stopp vi hadde unnlatt å gjøre på første pass. På Billabong, fikk vi se en gruppe av søvnige koalaer nært og personlig. Vi ble alle informert om å ikke røre ansiktene deres fordi de hadde lav immunitet systemer, men jeg kunne ikke hjelpe å forestille meg å skyve en koala er søt knapp nese.

Etter de koalabjørner, vi sett noen reptiler, dingos, wombats, og mine favoritter: kenguruer og wallabies.

De var bare hopper over alt, og vi var i stand til å ta på og mate dem. De er slike super-søte, men klosset utseende skapninger (jeg tenker på dem som en hjort-kanin hybrid noen ganger). Etter Billabong, avsluttet vi vår kjøretur inn Katoomba Hotell og fikk et rom på Echo Point Motel, som var ganske heftig fordi det er det nærmeste overnatting til Echo Point

, hvor du kan se den Three Sisters

fjellformasjonen (noe jeg var spent på å se). Vi var bare en kort spasertur unna dem, men bestemte seg for å kalle det en natt og hodet ut i morgen.

Neste morgen spiste vi frokost på en kafé og så massene begynner å danne. Vi er ferdig og gikk til Echo Point Lookout å se de tre søstre og deretter tok Giant Stairway

å få en annen, oppadgående syn på dem. Etter å gjøre vår vei tilbake opp den smale trappen og scooter forbi folkemengden, tok vi en nærliggende fottur stien til Leura

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.