*   >> Lese Utdanning Artikler >> holidays >> christmas

Christmas in Ikke et Pagan Og det er bibelsk!

ang spørsmålet om de er bibelsk eller hedensk og hvorfor trenger vi å stille spørsmål om den dagen forbeholdt ros, glede og tilbe vår Herre Jesus Kristus? Hver samfunn der stadig landet de bor har mange mann gjort ferien som morsdag, Father s Day, Labor Day, svart fredag, Martin Luther King, Columbus dag, Valentinsdag etc etc å huske hendelsen.

De er alle ikke bibelsk heller, og ikke nevnt i Skriften heller, og vi alle har ikke noe problem med det, men vi har et problem hvis det er en dag satt for å tilbe vår Gud, vår frelser Jesus Kristus? Kristus er den mektige Gud, en stor Gud og Savoir, som kongenes konge og herrenes herre som sier i scriptures.2.Confusions av julen: 25 desember har blitt satt til side for å hedre og ære Jesus Kristus .Satan har bedratt og opprettet mange uklarheter blant folk om julen har pervertert juledag som en hedensk dag.

Vi trenger ikke å sammenligne alt med datoer og spørsmålet om hver og datoer og tidspunkter for eksempel når de 10 bud ble gitt? Når Kristus ble unnfanget? når Gud talte til folket hvilken dag som tid? Ingen steder i Bibelen har gitt datoer for tidlige hendelser som Creation, flom og utvandringen fra Egypt. Det er ikke nødvendig at vi må og burde vite alle datoer for å feire Kristus. Det er irrelevant. Hvis Gud ville at vi skulle vite nøyaktig dato og klokkeslett jeg er sikker på at han kunne ha fortalt oss tydelig.

Jesus sier at Satan "var en morder fra begynnelsen, og står ikke i sannheten, fordi det er ingen sannhet i ham. Når han taler løgn, taler han fra sine egne ressurser, for han er en løgner og løgnens far. (Joh 8:44). Vi må huske hva Gods sier: Du skal ikke følge andre guder, gudene til de folk som er rundt deg. (Mosebok 06:14). Det betyr at vi ikke skal tilbe falske guder, men det er ingenting galt i å tilbe Jesus Kristus. Er det noen vers for ikke å tilbe for vår Herre Jesus Kristus? Jesus Kristus var Guds julegave.

Romerne 8:32 sier: "Han som ikke sparte sin egen Sønn, men gav ham for oss alle, med dyp takknemlighet for denne gaven, apostelen skrev:" Gud være takk for sin usigelige gave "(2 Kor 9.: 15) .3.Christmas ikke er assosiert med hedensk soltilbedelse: De fleste av dem anklage at julen har røttene av hedensk tilbedelse forbundet med fødselen av solguden, Mirtha og mange ikke kristne og hedninger tilber solguden. Vi trenger ikke å sammenligne og tenke som hedensk.

Selv om den 25 desember også feiret av hedninger og kanskje har hedenske røtter, men vi som kristne feirer også samme dag som fødse

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.