*   >> Lese Utdanning Artikler >> holidays >> christmas

Christmas in Ikke et Pagan Og det er bibelsk!

1. Feiringen av Jesu fødsel den 25. Desember er ikke avgudsdyrkelse: Det er mange kristne som ikke feirer jul selv i motsetning til slike feiringer akkurat som de religiøse publikum under Jesu dager. Da Jesus ble født, babylonske vismenn kom fra Østen for å tilbe Frelseren. Du ville ha trodd at de religiøse lederne ville ha gått for å se Jesus, men i stedet de informert Herodes av hvor den lille Jesusbarnet så Jesus kunne bli drept. De religiøse lederne visste hvor Kristus skulle bli født, men de gikk ikke å se ham.

Er ikke dette akkurat som den religiøse verden i dag som er imot feiring av jul og som har erklært krig mot jul? De hevder Kristi navn, men deres hjerter er så langt borte fra Gud. Phil. 01:10 sier at "For jeg vil at du skal forstå hva som virkelig betyr noe, slik at du kan leve rene og ulastelige liv." Det er klart instruksjon til kristne til å holde seg borte fra de som forvrenger sannheten av evangeliet som resulterer i å splitte enhet av kirken (Rom 16:17). Du skal ikke følge en folkemengde å gjøre ondt; heller ikke skal du vitne i en tvist, slik som å vike etter mange å fordreie retten.

(Andre Mosebok 23: 2). Peter apostelen sier: Men det var også falske profeter blant folket, som det vil være falske lærere blant dere, som vil hemmelighet bringe i ødeleggende vranglære ... (2 Peter 2: 1). Og selvfølgelig, sier Jude4 også: For enkelte menn har sneket seg ubemerket, som for lenge siden ble merket opp for denne dommen, ugudelige mennesker, som slår det vår Guds nåde til utskeielser. Men Jesus også aldri fortalt oss om ikke å feire hans fødsel. Paul spesifikt forbyr å engasjere seg med de hedenske festivaler .

Paganism er en tilbedelse eller offer tilbudt et idol til demoner eller falske guder. Men julen er tilber sanne Gud fordi Jesus Kristus er sann Gud. 1 Tim 3,16 sier: Og uten stor er den gudsfryktens hemmelighet; Han som blev åpenbaret i kjød, rettferdiggjort i ånd, sett av engler, forkynt iblandt folkeslag, trodd i verden, optatt i herlighet. Gud forteller oss om ikke å vedta de praksiser og løgner av falske religioner (Jeremia 10: 2-3) som Halloween etc Satan er på konstant arbeid stjele den sanne betydningen av jul og har blitt erstattet som en god ferie eller ringer chrismas som hedenskap.

Hvis vi sier at vår jule har sin opprinnelse fra hedensk så hva med den teknologien vi har i dag alle moderne fasiliteter vi har i dag. Er det alle bibelske eller Følger vi hver og alt bibelsk i alle områder av livet vårt i alt? Vi vet ikke eng

Page   <<       [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.