*   >> Lese Utdanning Artikler >> society >> politics

Sannheten De kunne ikke vite

Det var et punkt i Kristi tjeneste når jødene kom til ham krevende et tegn. Han fortalte dem at hvis de ville «ødelegge dette tempel han ville heve den igjen på tre dager." (Joh 2: 18-23) Jødene oppfattet denne uttalelsen å være tåpelig. De spottet hans påstand om at han kunne skille hendig bygge i tre dager hva tok 46 år å fullføre ved hjelp av en svært stor arbeidsstyrke på arbeidere. Selvfølgelig, de tapte poenget fordi de ikke var åndelig tenkende. Et sinn helt fokusert og fortært med jordiske ting kan ikke forstå åndelige ting.


Det er en grunnprinsippet i kristendommen som ikke-kristne ikke klarer å forstå. Du kan ikke vite hvem Gud er bortsett fra at du kjenner hans Sønn. Jesus proklamerte dette da han sa: "Ingen kommer til Faderen uten ved meg." (Joh 14: 6) Vi kan ikke egentlig kjenner Gud unntatt vi først vite Kristus i hans frelsende nåde. Det er sannheten som fører mennesker til Kristus. ".

Hvis vi bekjenner våre synder er han trofast og rettferdig, så han forlater oss syndene og renser oss fra urettferdighet" Sannheten er at vi alle er født i synd og - (1 Joh 1: 9)

Når menn vende seg bort fra Skriften i sin jakt på dårlige ting skje. Bibelen er kilden til sannheten som åpenbarer for oss Kristus som leder oss til Faderen. Ingen kan vite Kristus bortsett fra Bibelen. Så, det er et tog av logiske trinn som fører oss inn i et forhold med den Allmektige. Først er det sannheten som setter oss fri og kilden til at sannheten er Bibelen.

Sekund, introduserer Bibelen oss til Kristus, selve Guds Sønn. Bekjennelse av vår synd og tro på kraften i skjulet Kristi blod som et offer og et offer for vår egen synd bringer oss inn i forhold til Jesus. For det tredje, å kjenne Kristus er å kjenne Faderen. Da Jesus ble spurt: "Hvor er din far?", Svarte han: "Hvis du visste meg, ville du kjenner min Far." (Joh 8:19)

Forsøket på å oppdage åndelig sannhet i noen annen kilde fører menn unna heller enn mot Kristus. Mange hevder å kjenne Kristus eller de forsøker å kjenne ham gjennom andre virkemidler.

Uansett hva Oprah Winfrey sier, det er bare en vei til Gud, Jesus. Han sa: "Jeg er veien, sannheten livet", og det er ingen annen måte uten ved meg. (Johannes 14: 6)

Noen søker ham gjennom sitt eget intellekt. Historien har vist oss at de fleste ødeleggelse despoter og diktatorer i det siste har vært de som ble utsatt for sannheten, men forsettlig fremmedgjort seg mot at sannheten og viet sitt liv til løgn og usannheter. Karl Marx 'v

Page   <<       [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.