*   >> Lese Utdanning Artikler >> society >> politics

Sannheten om Amerika (Part 2)

Våre Founding Fathers

Balshazzar, kongen av det gamle Babylon, inviterte 10.000 gjester til en bankett. Han arrangerte en fest til ære for sine falske guder. Mens de drakk og svir Balshazzer så en finger skriften på veggen. Han ble lamslått av ordene skrevet, "Dagene med ditt rike er nummererte. Du har blitt veid på vekten og du ikke holder mål. Ditt rike vil bli delt og gitt til dine fiender." (Daniel 5)

Babylonerne hadde bygget en uinntagelig dobbel vegg om byen sin. Disse to vegger sammen var 47 fot tykke.

Plassen mellom veggene var fylt med skitt og grus slik at fire vogner kunne kjøre på veggen ved siden av hverandre. Veggen ble bemannet av tusenvis av vakter. Men på en spesiell kveld, Cyrus, kapteinen av mederne og perserne, med hjelp av to babylonske forrædere gikk inn i byen gjennom en underjordisk passasje. Jesajas profeti ble oppfylt, «Babylon er falt, falt, og alle de utskårne bildene av hennes guder han har brutt til jorden.

" (Jesaja 21: 9)

Når en nasjon eliminerer den sanne og eneste Gud og erstatter ham med en falsk gud det har forseglet sin undergang med mindre folk omvende seg og en stor vekkelse oppstår. Jesus gråter, "America, Amerika, hvor jeg har lengtet etter å samle dine barn til meg, men du har forkastet meg til fordel for andre guder!" Det er profeter i hele landet roper ut: "Herre, du vil ikke høre. Det er strid og ufred, de ugudelige surround de rettferdige og rettferdighet er perverst. "Vi er beruset med vinen av materialisme og glede.

Vi er overkjørt av våre syndige lyster, og vi feirer våre idoler. Vi tror vi har bygget vegger som kan beskytte oss, og vi later som vi er uovervinnelige. Vår fiende er konspirere mot oss, og vi forteller oss selv at han er vår venn.

Kan jeg dele en sannhet ugudelige ikke vil du skal vite?

De Founding Fathers var gudfryktige menn som etablerte denne nasjonen som en kristen nasjon. De var ikke perfekt, men de var menn som forstod behovet for å utnytte den sanne natur mann ved bønnfalt en hellig Gud å hjelpe dem i deres massive forsøke.


  1. De hadde en sterk tro på Gud.

    1. Christopher Columbus - Ingen kan vite sikkert, men han kan godt ha vært en gjenfødt kristen. "Christopher" betyr Kristus Bearer. I 1492 satt Columbus ut for å finne en passasje til langt øst, men etter å ha vært overbevist om at Kristus ville komme tilbake snart han følte det sitt kall å spre kunnskapen om Kristus uansett hvor han kan. Sytti tre dager etter å se

    Page   <<       [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.