*   >> Lese Utdanning Artikler >> society >> politics

Athiests Show Anti Christian Bigotry

Er det ikke interessant at athiests alltid søppel kristendommen? Ikke noen synes det er rart? Jeg mener hvorfor ikke de noensinne satt opp reklameplakater avslørte Mohammad eller Allah på Ramadan ferie? Eller sette opp reklameplakater avslørte den jødiske tro på Hanakah? Eller Buddah? eller andre religiøse symboler i løpet av oppholdet hellige sesongen? Jeg mener det ville virke logisk ikke sant? Hvis athiests ikke tror på Gud enn det ville bety noen Gud, ikke sant? Kristendommen er ikke den eneste religion ... Det er mange religioner som tror at Gud finnes.

I India folk tror det finnes tusenvis av guder. Så, igjen, er det hundre tusen dollar spørsmålet hvorfor athiests bare plukke på kristendommen?

Vel, den eneste grunnen jeg kan tenke på er at athiest er anti-kristne trangsynte, det er derfor. Eller et annet svar kan være at de er feige og ikke ønsker problemer fra muslimene.

Den virkelige og sanne grunnen er fordi athiests er i mørke og hater lyset. Bibelen sier mørket, hater lyset og Jesus Kristus er det sanne lys. Det er derfor de er imot kristendommen /Kristus. De ville aldri admitt det er grunnen fordi de ikke forstår.

De er i mørke.

Jeg er ikke å sette ned athiests. Jeg synes synd på dem. Såvidt athiests plukker ikke på andre religioner .. Jeg ba om at spørsmålet å gjøre et poeng. Jeg tror ikke noen skal kaste noen andre eller deres religiøse tro. Folk bør være fri til å tro hva de vil og snakke ut om noe. Jeg har stor tro på ytringsfrihet og vil selv forsvare athiests frihet til å gjøre og si hva de vil. Når folk bruker sin frihet til å fornærme andre religioner det er da biggotry er utsatt. Noen folk som leser dette tror kanskje jeg fornærme athiests. Vel, jeg er ikke.

Jeg er bare glad i å finne ut WNY de satt opp tavla si Jesus er en myte. Min eneste spørsmålet er hvorfor ikke bare leve og la leve? ... Og ikke fornærme andre? Anmeldelser

Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.