*   >> Lese Utdanning Artikler >> family >> family health safety

Lust Control

begjær som hadde blitt kuet av eier, så innholdet i ammaratun bissuu '(onde regjeringstid) hadde dødd og faget i veien for Allah. deretter bli rektor og lidenskapen som sufflør godhet, vil du gjøre det? Lust begrunnet, "Ikke foredle problemet Faith er eksistensen i leveren, mens de fortsatt muthmainnah hearts (troende), så hvorfor må bekymre overdrevet..?» Svar: Dette er en modell av tro Murji'ah si at tro er bare en anerkjennelse av leveren, mens veldedighet er ikke inkludert i troen. Ahlul Haq mener at tro er en tro hjertet, ordene muntlig og handlinger av lemmer.

Tro kan øke og minke. Vokse med lydighet og avtar med ulydighet. Subhannahu Allah wa Ta'ala og profeten sal-Allaahu alaihi wasalam har informert, som vil stupe menneskets ulydighet mot i helvete. Guds ord Subhannahu wa Ta'ala, "De kom etter dem, innbytter (dårlig) som bortkastet bønn og hengi sine ønsker, så en dag vil de finne feilen." (Maryam: 59) "Da må de dem som krenker hans kommando for å overskrive frykt rettssak eller smertefull straff skrives (An-Nur: 63).

Lust er fortsatt ikke fornøyd og sa:" Har du glemt at Allah er tilgivende, nåderik og Hans nåde omfatter alle ting? "Svar: Ja vi ikke glemme det, men vi kan ikke ta tekstene på bekostning av andre tekster Det er sant at Allah er tilgivende, barmhjertig, men han var også Supreme streng straff som hans ord, som betyr". Vit at Allah er streng med straffen og at Allah er tilgivende, nåderik.

"(Al-Maidah: 98)? Så hvordan skal vi glemme, at han er for streng i straff Han har også sagt, som betyr" Sannelig Allah vil ikke tilgi shirk, og han tilgir alle synder bortsett fra (skulke), for hvem han vil "(An-Nisa: 48). Hvem vet Guds vilje Ingen vet, så hvordan vet vi, at vi er en som ønsket Gud å bli tilgitt Faktisk, sier han, betyr?" De som gjør ondt, vil han bli belønnet med ondt "(An-Nisa: 123). Allah har også forklart at hans nåde er nær Muhsin de (som gjelder for begge) Det er en dårlig person å være borte fra hans nåde. Begjær er mer begrunnet, "Det kalles su'udzan mot Gud.

Subhannahu Allah wa Ta'ala har sagt i hadith qudsi, "Jeg er avhengig av min tjenere vel påstand mot meg» (Avtalt alaih). Hvis du ønsker husnudzan mot Gud, da vil du være trygg på at han vil tilgi deg. Svar: Vi spurte: "Hva vet du om husnudzan mot Enten forsettlig begått synd og syndere, og håper på Hans nåde og tilgivelse Gud Sannheten er husnudzan av Gud er med fromme veldedighet som en from veldedighet, betyr forutinntatt enten til Gud?. Fordi hun trodde at Gud ville

Page   <<  [1] [2] [3] [4] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.