*   >> Lese Utdanning Artikler >> family >> family health safety

Lust Control

belønne hans god belønning, ikke et løfte, og vil akseptere omvendelse. Mens midler har su'udzan synder mot Gud, fordi det er ikke sikkert, at hvis han gjør godt å bli belønnet. Hva om noen gjør noe gjør Gud sint og rasende, avviste hans rettigheter, krasje hans forbud og fortsette å gjøre det er referert til som enten fordommer mot Gud? Så spørsmålet er vil forbedre husnudzan veldedighet, jo bedre personens veldedighet, deretter mer fordoms han er god i Gud.

sa Lust, "Hva godt vil straffe oss, han trenger det? Mens tilgivelse ikke vil avta sin makt i det hele tatt og hans Allah ikke øke sin makt i det hele tatt? Svar: Dette er en hvisking som er misvisende, og den virkelige sleaze. Fordi da versene av trusselen anses bare en bløff bare ingen bevis. Vantro vil også si dette, de håper å ha Guds nåde med kekafiranya. Grunnen Gud trenger ikke å mengadzab torment mennesker og vil ikke øke sin makt i det hele tatt. Selv om han har sagt: "Skal vi gjøre så folk i islam var de samme som de syndere (vantro) (Al-Qalam: 35)" i himmel og helvete er segolong.

"(Ash Syuura: 7) Allah wa Ta'ala Subhannahu er dommer over alle dommere og essensen av Fair på messen og med Guds rettferdighet er å plage de urettferdige, Fasiq, kufr og fortsette å gjøre ugagn på jorden.. Whispering sensuell igjen: "Det er bare dincaman store synder som utroskap, tyveri, liwath, magi, Khamer drikking, drepe og så videre. Som for de små synder, så problemet er veldig mild og trenger ikke å bekymre deg for "Svar: Det har blitt sagt Ibn Abbas Radhiallaahu anhu". Det er ingen liten synd hvis det gjøres fortløpende, og det er ingen stor synd i følge med tilgivelse.

Sa også en Salaf, "Ikke du ser på de små synder, men se hvem du er umoralsk." Og mange Profeten sal-Allaahu alaihi wasalam tidligere blitt advart, "Pass deg for de små synder, fordi hvis det er montert på en persons synder vil ødelegge det. " (Fortalt av Al-Bukhari) Imam Ibn al-Qayyim også blitt minnet, som kan ha en liten synder kan resultere i mer dødelig enn en mengde synder. På grunn av synd gjerningsmannen er vanligvis føler skam og synd for hans synd. Mens gjerningsmennene av mindre synder er noen ganger ikke redd og skamfull til å synde.

Etter å ha kjørt ut av årsakene til begjær sa sist gang, "Alle synder er min skjebne og Guds vilje, vi bare kjøre alene, ute av stand til å flykte til Legend. Hvis Gud vil vi absolutt ikke gjør mye av syndens og lydighet . "Svar: Vel kebobrokanmu klarere nå, og åpnet kedokmu. Nå hujahnya du berhujj

Page   <<  [1] [2] [3] [4] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.