*   >> Lese Utdanning Artikler >> health >> mental health

Ber med tillit - Christian Stress management teknikker # 2

En svært effektiv Christian stress management teknikk er å lære å be for din stressende situasjon med tillit til at Gud er å lytte til deg og at han vil besvare dine bønner.

Derfor lære å ha tro på dine bønner fordi det i enkelte situasjoner kan det hende du finner ut at det ikke er en du kan be om å be for deg. Dette kan være fordi du har ingen hvem du kan fullt betro seg om din situasjon, eller du kan føle at du beskytter de menneskene du liker ved å ikke fortelle dem dine problemer fordi du vet at de allerede har nok problemer av sine egne.

Eller du kan bli møtt av en plutselig, haster krise der du ikke har tid til å ringe noen for å be for deg eller du kan selv finne at din stressende situasjon har isolert deg og ingen ønsker å bli assosiert med deg.

< p> Uansett din situasjon, ikke gi opp på deg selv og på din stressende situasjon bare fordi du er den eneste som ber for deg selv. Dette er fordi Bibelen forteller oss at vi ikke har en yppersteprest som ikke kan ha medlidenhet med oss ​​i vår svakhet, fordi han var i alt i likhet med oss, men uten synd.

La oss derfor komme frimodig til nådens trone, så vi kan få miskunn og finne nåde til hjelp i rette tid. (Hebreerne 4: 15- 16)

Derfor ber med tillit uavhengig av deg forbi feil eller din nåværende livssituasjon fordi Gud vil lytte til deg som han er barmhjertig og han er i stand til å sympatisere med deg i din situasjon og han vil hjelpe deg ut i nødens stund.

Han lover oss at du vil påkalle meg og be til meg, og jeg vil lytte til deg. Og du vil søke meg, og du vil finne meg når dere søker meg av hele ditt hjerte.

(Jeremia 29: 12-13) Derfor, når du møter noen stress, utnytte denne effektive Christian stress management teknikk og oppriktig søke Herrens hjelp ved å be trygt fordi han lytter til deg og han vil hjelpe deg triumf over din stressende situasjon, selv om ingen andre ber for deg.

Hvis du vil vite mer, kan du lese Managing Stress med Guds Ord av Dr. Miriam Kínai.

Anmeldelser

Copyright © 2008 - 2016 Lese Utdanning Artikler,https://utdanning.nmjjxx.com All rights reserved.